Skip to main content

Chief Information Officer

    • Cum eviţi să ai un departament de IT „schizofrenic”

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      O companie de produse farmaceutice pe care noi o studiam a decis să împartă peste 20.000 de iPad-uri şi alte device-uri mobile oamenilor din avangarda sa globală de vânzări, pentru ca o asemenea dotare să-i permită îmbunătăţirea relaţiei cu doctorii din pieţele în curs de dezvoltare şi în cele dezvoltate.

    • CIO-ul trebuie să treacă în avangardă, devenind principalul factor ce impulsionează inovaţia

      © 2013 Harvard Business School Publishing Corp.

      Tehnologia informaţiei folosită în business, aşa cum am ştiut-o noi, devine rapid depăsită, iar rolul tradiţional al Chief Information Officer-ului devine din ce în ce mai irelevant. Însă, aşa cum tehnologiile ce schimbă regulile jocului continuă să schimbe în mod fundamental procesele de business, aceste tehnologii sunt şi cele care ne conferă abilitatea de a crea noi produse şi servicii, care nu ar fi fost posibile cu doar câţiva ani în urmă. De aceea, rolul pe care-l îndeplineşte CIO-ul trebuie să facă trecerea de la protejarea status-quo-ului la adoptarea şi susţinerea noilor capacităţi de a inova.

Recomandările editorilor