Skip to main content

campanie de recrutare

    • Candidaţi cu şanse egale – ce face diferenţa

      După fiecare campanie de recrutare, rămân doi sau trei candidaţi în marea finală. Know-how-ul este cel mai important criteriu pentru a face departajarea, dar nu şi singurul. Diferenţa este făcută de ceea ce este numit în recrutare 80/20. Adică 80% obiectiv şi 20% subiectiv. Un manager îl va alege întotdeauna pe cel cu care vrea să lucreze, cu care are afinităţi. Aşadar, pentru candidaţi cu şanse egale, ce face diferenţa?
    • OMV recrutează 1.600 de persoane

      OMV lansează o nouă campanie de recrutare. Dezvoltarea planificată pentru sectorul de explorare și producție a petrolului și gazelor naturale va crește necesarul de angajați al companiei cu aproximativ 1.600 de persoane calificate în domeniul tehnic, până în 2016. Printre persoanele vizate de companie se numără îndeosebi specialiști și absolvenți ai învățământului superior. 

Recomandările editorilor