“Colaborăm cu oficialii din S.U.A., din Marea Britanie și din alte țări. Am furnizat mărturie publică, am răspuns la întrebări și ne-am angajat să continuăm asistența”.
În Camera Reprezentanţilor, Mark Zuckerberg a trebuit să facă faţă unei audieri mai dure decât cea din Senat.
Congresmenii i-au făcut reproşuri, i-au cerut să răspundă doar cu „da” sau „nu” şi nu au avut răbdare să-i asculte justificările.
Alexander Tayler renunță la interimat la doar câteva săptămâni după ce a preluat frâiele Cambridge Analytica. El este al doilea CEO care renunță la funcție după izbucnirea scandalului luna trecută.
„La audieri, mie mi s-a părut că a fost pus la zid în mod repetat de către niște critici mai în vârstă, într-un decor foarte autoritar, iar el a arătat respect enorm, demnitate și stăpânire de sine”…
“Se prezintă ca un lider”, a mai adăugat consultantul de imagine Roy Cohen, cel care a declarat de altfel și cele de mai sus.
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Vremurile în care grila unei televiziuni dicta programul întregii familii s-au schimbat, însă în asta constă și frumusețea evoluției: nimic nu dispare, totul se transformă.
În multe organizații, dashboardurile ajung să fie colecții de grafice frumoase, dar greu de folosit în decizii. Cu fiecare lună se mai adaugă un indicator, încă un filtru, încă o vizualizare, până când instrumentul devine mai degrabă arhivă decât sprijin real.
Există procese care funcționează „din inerție”: toată lumea le folosește, nimeni nu le controlează, iar blocajele se adună. Cele mai problematice sunt acele procese care afectează simultan mai multe echipe, dar care nu apar pe lista oficială a responsabilităților nimănui.