Skip to main content

avansare in cariera

    • 5 abilități cruciale pentru avansarea în carieră

      Atunci când vine vorba de succesul profesional, de cele mai multe ori nu sunt suficienți anii de experiență în domeniu și diploma de studii superioare. Acest lucru se întâmplă deoarece  angajatorii au nevoie de acele persoane care posedă competențele personale ce le permit să interacționeze și să lucreze eficient cu cei din jur: leadership, autocunoaștere, comunicare eficientă și inteligență emoțională dezvoltată. De exemplu, un criteriu important pentru selecția candidaților la Google este abilitatea de a asimila rapid noi cunoștințe.
    • Promovarea la job poate fi distructivă. Când să spui NU unui post de conducere

      Încă de la primul job sau chiar de pe băncile facultății ne proiectăm un parcurs profesional pe care mai târziu să îl transformăm în realitate, etapă cu etapă. Muncește din greu, alege să lucrezi cu oamenii potriviți, luptă să îți atingi țintele și vei promovat de fiecare dată pe un nivel mai avansat și pe un salariu mai bun - este mind-setul ideal pe care ar trebui să îl avem. Totuși, există și situații în care avansarea în carieră sau promovarea pe un anumit post este mai mult dăunătoare decât benefică. 

Recomandările editorilor