Skip to main content

ANIMAREA

    • A.N.I.M.A.R.E.A. audientei in prezentari (II)

      ANIMAREA audientei este procesul prin care, in primele zece minute ale unei prezentari, poti capta atentia publicului si poti construi o relatie de incredere cu acesta.
      A.N.I.M.A.R.E.A. audientei are urmatorul avantaj major: ofera o structura usor de urmarit pentru orice vorbitor - oricare ar fi continutul prezentarii, iar pasii animarii sunt aceiasi. In cazul in care, din cauza stresului, pierzi sirul ideilor, ai la dispozitie o structura logica la care sa te intorci.

    • A.N.I.M.A.R.E.A. audientei in prezentari (I)

      Daca ai fost macar o data in situatia de a face o prezentare de vanzari sau de a tine un discurs, atunci probabil ca stii cat de importante sunt primele zece minute. In acest interval de timp iti poti crea sau distruge reputatia. Motivul? Studiile arata ca impresia initiala pe care o creezi in deschiderea prezentarii este esentiala pentru acceptarea si credibilitatea ta ca vorbitor.

    • Puterea brandului personal virtual (II) - RETELELE SOCIALE

      Pe vremea comunismului, se spunea despre acronimul PCR (Partidul Comunist Roman) ca inseamna Pile, Cunostinte si Relatii. Au trecut aproape 20 de ani de atunci. Astazi, cele trei cuvinte sunt sinonime cu ideea de "trafic de influenta". De fapt, ne aflam in situatia aproape comica in care confundam ideea de lucru in retea, networking-ul si lobby-ul, cu infractiunea si contraventia. Care sunt diferentele?

Recomandările editorilor