Skip to main content

amabilitate

    • Prea empatic la locul de muncă (și nu numai)?

      Daca esti genul de persoana careia ii este dificil sa isi refuze colegii sau prietenii chiar si atunci cand are suficient de multe activitati pe care abia le poate indeplini, sau tipul de persoana care nu poate spune “Nu!” atunci cand seful sau managerul iti atribuie mai multe responsabilitati decat ti-ai putea asuma, sau esti cel putin destul de apropiat de aceste tipuri de persoane, inseamna ca esti pe calea directa spre a nu mai face fata niciunei sarcini. 

    • Hai să aducem înapoi politeţea şi amabilitatea la locul de muncă

      © 2012 Harvard Business School Publishing Corp.

      Respectul faţă de ceilalţi ar trebui să fie un comportament-standard la locul de muncă, indiferent de rol, rang sau reputaţie. Numai că, pe măsură ce companiile devin din ce în ce mai mari, virtuale şi stresate, această presupunere poate intra într-un declin brusc dacă nu ne concentrăm atenţia pe ea într-un mod mai explicit.

Recomandările editorilor