Skip to main content

Alina Stepan

    • Generaţia millenials, cei mai importanţi clienţi. Ce preferinţe au şi cum îi fidelizezi

      Deşi vremea în care segmentările demografice erau principalul etalon în retail pare că a trecut, pe măsură ce creşte gradul de sofisticare, analiza generaţiilor rămâne în continuare esenţială pentru brandurile din retail, atât online, cât şi offline. Alina Stepan, managing director Ipsos South-East Europe, a analizat preferinţele categoriilor de generaţii active în acest moment în cadrul evenimentului retailArena, scrie WALL-STREET.RO. 
    • Vampirii psihologici. Alina Stepan: "Sunt două moduri de a reacționa"

      Studiile arată și psihologii vorbesc despre o tipologie a persoanelor toxice din jurul nostru. „Desigur, uneori putem fi noi aceia, în relație cu ceilalți”, precizează Alina Stepan, psihoterapeut Mind Essence și director Ipsos Research. Când ești într-o relație în care te simți tensionat, agitat sau chiar agresat, amintește-ți că există mai multe tipuri de „vampiri psihologici”.
    • Mamă, soţie, femeie de carieră - cum lupţi cu burnout-ul?

      Burnout-ul tinde să fie boala omului modern, aflat constant sub presiunea cerinţelor care vin spre el din toate părţile. Atunci când eşti ‚arsă’ de epuizare, eşti irascibilă, calitatea somnului scade, te îngraşi, îţi pierzi răbdarea, greşeşti, ţi se pare că eşti asaltată de stimuli care ţi se par mult prea puternici faţă de ce poţi suporta: lumină, zgomot, înghesuială, cerinţe, lucruri de făcut. Nu ai timp de nimic. Eşti mamă, soţie, femeie de carieră, dar ţi se pare că nu mai reuşeşti sa faci bine nimic în niciunul dintre aceste roluri. Când ţi se pare că nimic nu mai funcţionează în acest carusel ameţitor de exigenţe care vin spre tine din toate părţile, citeşte rândurile de mai jos şi aminteşte-ţi că perfectul şi mai-mult-ca-perfectul nu-şi mai pot avea locul decât în cărţile de gramatică...

Recomandările editorilor