Skip to main content

afaceri sociale

    • Provocările afacerilor sociale. „Încă două salarii minime pe economie mărite și o să fim nevoiți să închidem”

      Tot mai multe companii sunt dispuse să investească în afacerile sociale, care funcţionează exact ca un business, dar au şi o componentă socială, acoperă o nevoie a comunității, angajează persoane cu dizabilităţi sau şomeri. Adevăratele provocări apar abia în momentul în care ideea este pusă în aplicare. Despre adevăratele provocări ne-a vorbit Familia Necula care are o afacere socială în comuna Berca, județul Buzău. 
    • Zece afaceri sociale vor genera 35 de locuri de muncă

      Zece idei de antreprenoriat social din 8 judeţe ale ţării vor primi câte 32.000 de euro şi consultanţă de business pentru un an de zile în cadrul celei de-a doua ediţii a competiției de afaceri sociale Fabricat în Țara lui Andrei. Cei 10 câștigători au fost selectați din peste 180 de idei înscrise în competiție.
    • 1 milion de dolari pentru antreprenori sociali

      Antreprenorii români sunt chemaţi să-şi demonstreze calităţile într-o competiţie care le poate aduce până la un milion de dolari şi recunoaştere internaţională. Până la sfârşitul lunii octombrie se pot înscrie la Chivas The Venture, dacă îndeplinesc cele câteva condiţii. Concursul este deschis pentru prima dată românilor.
    • S-au desemnat finaliștii competiției „Fabricat în Țara lui Andrei”

      OMV Petrom a anunțat numele celor 35 de viitori antreprenori care se află cu un pas mai aproape de câștigarea unei finanțări în competiția de afaceri sociale „Fabricat în Țara lui Andrei". Echipa de jurizare, formată din experții Fundației NESsT și reprezentați ai OMV Petrom, a evaluat ideile înscrise în program și a ales finaliștii care vor intra în etapa de pregătire a planurilor de afaceri.
    • Social Impact Award caută tineri cu idei de afaceri sociale

      Impact Hub Bucureşti împreună cu Orange România şi Fundaţia ERSTE lansează ediţia din 2015 a Social Impact Award, competiţia de antreprenoriat social pentru studenţii din România. Concursul încurajează tinerii să dezvolte proiecte care, pe lângă obţinerea unui profit, au impact pozitiv în societate. Iniţiativa aflată la a patra ediţie în România se desfăşoară anul acesta concomitent şi în alte 9 ţări europene: Austria, Cehia, Croaţia, Elveţia, Grecia, Macedonia, Rusia, Serbia şi Slovacia. Dată limită pentru înscrierea ideilor în competiţie este 22 aprilie 2015. 

Recomandările editorilor