Skip to main content

advertiser

    • Companiile au nevoie să-şi genereze propriile date. Află de ce

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      Ai reuşit să obţii o aliniere în calendarele voastre şi ştii că îi vei avea adunaţi, în aceeaşi încăpere, pe toţi oamenii potriviţi şi necesari. Este momentul în care ei decid dacă să îţi dea resursele necesare pentru a-ţi transpune ideea inovatoare în realitate sau să te trimită înapoi la „planşa de proiectare”. Cum îi convingi să aleagă prima din aceste două variante?

    • Vom citi articole online dacă vom plăti

      Piaţa editorială online (publishing online) din România este foarte mică. Conform studiului ROADS al IAB România, în 2012 ea s-a ridicat la 22,4 milioane EUR, fiind luate în calcul aproape 1.300 de site-uri. Conform unui alt studiu însă, Media FactBook, piaţa e aproape dublă, 41 milioane EUR.  Diferenţa enormă vine din faptul că estimarea Media FactBook ia în calcul 2.800 de site-uri, printre care şi giganţii Facebook şi Google, care nu sunt jucători de publishing online, ci aparţin zonei de interactive media.

    • Despre tineri, aşa cum sunt ei

      Cea de-a doua ediţie a conferinţei Romanian Youth Focus, organizată pe 21 şi 22 octombrie, vrea să ne facă să înţelegem mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din Generaţia Y.  Evenimentul este organizat de SMARK KnowHow.

Recomandările editorilor