Companiile inteligente se bazează pe minți inteligente oferindu-le, înainte de toate, libertate de acțiune. Autoritatea și menținerea ordinii sunt importante pentru orice firmă. Ordinea este întotdeauna preferată haosului. Însă acest lucru nu înseamnă că indivizii nu își pot exercita libertatea și creativitatea. Una este ca cineva să primească un task și să i se ceară să-l îndeplinească. Cu totul altceva este să ți se spună că depinde de tine exclusiv cum să-ți duci obiectivele la îndeplinire.
Echipa este mai mult decât un cuvânt
Mai mult decât a crea o echipa, unele organizații construiesc un sentiment al camaraderiei ce leagă indisolubil toți membrii săi. Sunt parte a unei viziuni care pune în prim-plan omul de lângă tine, eforturile sale. Nu se lucrează pentru șefi sau manageri, ci pentru a-i ajuta pe ceilalți.
Uniți în jurul unui scop comun
Aminteam de viziune, de scop. Orice companie care oferă angajaților un scop comun va avea angajați mai implicați, mai eficienți, mai buni. Atunci când știi că faci parte din ceva mai important, mai mare, vei fi mai motivat să lucrezi pentru că te vei simți mai important. Acea companie are deja un scop. Un pas înainte este să permită angajaților să-și construiască scopuri individuale care să complimenteze scopul organizației din care fac parte.
Fiecare idee contează
Orice angajat poate avea idei constructive, dar nu orice organizație este dispusă să le asculte. Marile companii nu au doar cutii poștale unde binevoitorii lasă sugestii. Companiile cu adevărat interesate întreabă și cer răspunsuri cât mai creative. Implică angajații în brainstorming la o paletă largă de obiective de atins și explică dacă resping o idee venită din eșaloanele inferioare. Apreciază fiecare input și au grijă să răsplătească pe cei care le oferă.
Echitate înainte de toate
Fiecare angajat este diferit. Are dorințe diferite, aspirații diverse. Unii au nevoie de o mică încurajare. Alții cer atenție constantă. Unii vor o libertate mai mare, alții au nevoie de constrângeri pentru a fi mai eficienți. Un tratament egal pentru angajați nu înseamnă și un tratament echitabil pentru fiecare. Fiecare individ e diferit și are nevoie de un set diferit de măsuri. Acea companie care își va trata angajații ca pe individualități distincte va avea doar de câștigat.
Creează oportunități
Când un job nu mai oferă niciun fel de oportunități, atunci el devine un loc în care vii doar ca să ai de unde pleca. Dacă nu ți se mai oferă nicio promisiune de a face lucruri interesante, dacă nu ți-e stimulată creativitatea atunci job-ul devine rutină, iar rutina ajunge să te distrugă. Exit-ul este singura soluție firească. Marile companii știu toate aceste lucruri. De aceea ele creează oportunități pentru fiecare angajat pe care îl au. Managementul înțelege că bunăstarea companiei este determinată de bunăstarea fiecărui angajat și că nu se poate una fără alta.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința