Bradul, ca simbol și sprijin al educației
Roxana Roseti
Uneori bradul poate reinterpreta o carte deschisă. Pomul este o metaforă a axului lumii. A legăturii spirituale dintre Pământ și Divinitate. Și nu întâmplător bradul este adeseori ales pentru a evidenția fapte bune, ori acte caritabile.
Kaufland a donat 230.000 euro pentru programele educaționale susținute de Organizația Salvați Copiii, prin achiziția a cinci brazi. În cadrul Festivalului Brazilor de Craciun, eveniment anual caritabil. Fondurile colectate în cadrul Festivalului sprijină programele educaționale în beneficiul copiilor defavorizați. Programe derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării. Parteneriatul dintre Organizația Salvații Copiii și Kaufland România a împlinit 8 ani, compania fiind, anul acesta, sponsor Platinum al festivalului. În cadrul ediției din 2018, Kaufland România a atins un nou record al sumei donate de o singură companie, până acum, la Festivalul Brazilor de Crăciun: 230.000 de euro este suma direcționată pentru consolidarea viitorului copiilor. Și în schimbul căreia a achiziționat cinci brazi.