Impact, Brainspotting si Personal Development School sunt cele trei proiecte din cadrul programului care se vor desfasura in luna aprilie. Impact, proiect care se bucura de parteneriatul unor firme de top de pe piata romaneasca, a ajuns la cea de-a treia editie. Intre 28 martie - 1 aprilie, Coca-Cola Romania si 16 studenti grupati pe echipe s-au implicat intr-un studiu de caz. Solutiile cele mai bune au fost rasplatite cu 400 de euro. Tema proiectului Brainspotting (28 martie-8 aprilie) va fi intraprenoriatul - aplicarea tehnicilor antreprenoriale folosite intr-o afacere de succes in cazul unui proiect dezvoltat in interiorul unei companii. Primul modul al Brainspotting-ului presupune familiarizarea participantilor cu acest concept, printr-o serie de dezbateri sustinute de managerii de departamente ai Rompetrol, compania-partener a proiectului. Cel de-al doilea modul este dedicat realizarii unor planuri de concurs, pe teme propuse de Rompetrol. Finalitatea proiectului este integrarea unora dintre participanti in cadrul companiei. Proiectul Personal Development School urmareste sa dezvolte abilitatile personale ale tinerilor participanti si sa le clarifice conceptele cu care se opereaza pe piata actuala a locurilor de munca. In perioada 11-24 aprilie, 20 de studenti din anul 1 si 2 vor asista la training-uri pe diferite teme - leadership, presentation skills, team-work, communication skills sau career planning - sustinute de mari companii din domeniu: AxA Consulting, Leader Communications, Nestor Consulting, MindSmith sau ClassicHR. Dezbaterile vor fi urmate de simulari de interviuri si realizarea unor dosare de candidatura si a unor proiecte, analizate apoi in cadrul unor sesiuni de dezbatere.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.