In cursul acestei perioade, rezultatele financiare si notorietatea brandului au crescut rapid, iar in 2004, Orange a devenit operatorul numarul unu in Romania, in ceea ce priveste numarul de clienti si veniturile. Aniversarea Orange Romania s-a incadrat intr-o initiativa a Grupului Orange prilejuita de celebrarea a 10 ani de la lansarea brandului. Romania a fost tara care a incheiat ciclul aniversar, inceput pe 28 aprilie 2004 in Marea Britanie. Pentru a marca aceasta aniversare, angajatii Orange Romania au strabatut o parte dintr-un traseu care a legat virtual toate tarile Grupului Orange. Actiunea a fost o oportunitate pentru angajatii Orange sa fie creativi si sa actioneze ca o echipa. In total, angajatii au parcurs 2.320 km in ziua aniversara. Initiativa a avut la baza un scop caritabil, acela de a strange bani pentru UNICEF. Orange a donat 10 euro pentru fiecare angajat care a parcurs cel putin 1,6 km. Fondurile stranse vor fi alocate unui proiect coordonat de UNICEF, avand ca tema educatia. Obiectivul UNICEF este in concordanta cu spiritul de implicare al Orange in viata comunitatii si in cresterea nivelului de responsabilitate fata de societate.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea.