Potrivit oficialilor AchieveGlobal, in prezent, tot mai multe companii se orienteaza catre training-urile care dezvolta abilitatile de comunicare si de leadership ale angajatilor in defavoarea celor de specializare a abilitatilor tehnice. Aceste rezultate au fost inregistrate pe fondul directionarii business-ului catre un mediu centrat pe comunicare si relationare intre angajati si companii. "Daca acum zece ani in training investeau preponderent multinationalele din industriile telecom, farmaceutica si FMCG, cele mai solicitate programe fiind orientate catre dezvoltarea abilitatilor tehnice ale angajatilor, in prezent serviciile de training sunt solicitate de aproximativ toate sectoarele de activitate din Romania, preferintele acestora fiind orientate din ce in ce mai mult catre programele soft skills cu accent pe cele de leadership", a declarat Diana Rosetka, Business Unit Manager, AchieveGlobal Romania. La ora actuala, aproximativ 65% dintre clientii companiei AchieveGlobal Romania apeleaza la programele de training centrate pe leadership si dezvoltare a abilitatilor interpersonale.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.
Leadership
-
Sub presiunea tehnologiei, timpului și stresului: Lideri fără scut în bătălia competențelor | STUDIU
Datele DDI arată o realitate îngrijorătoare: stresul și epuizarea profesională cresc accelerat în rândul celor care conduc. -
Schimbare la vârful celebrei case de modă Balmain. Cine pleacă din companie
Casa de modă franceză Balmain anunță încheierea colaborării cu directorul său creativ, Olivier Rousteing. -
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor.