Skip to main content

tehnologie digitala

    • Companiile românești fug din calea revoluției digitale

      Deși ne îndreptăm cu pași repezi către era Internet of Everything, România este în majoritatea copleșitoare a sectoarelor muncii cu câteva zeci de ani în urmă. Deși în mediul privat lucrurile stau mai bine decât în cel public, revoluția digitală nu a poposit încă pe meleagurile noastre, iar reticența companiilor în a investi sume mari în tehnologia de ultimă oră nu face decât să ne țină pe loc. 
    • Nu avem nevoie de si mai multi tehnocrati, ci de niste manageri mult mai buni

      © 2014 Harvard Business School Publishing Corp.

      In ziua de azi, cel mai mare „agitator” din lumea afacerilor este tehnologia digitala. Factorii majori de influenta pe care-i implica –  tehnologia mobila; retelele de socializare cunoscute drept “social media”; practica de “cloud computing” - prin care folosim servere „indepartate”, gazduite pe Internet, pentru a ne stoca, gestiona si procesa datele, in loc sa le tinem pe serverul nostru local sau pe computerul personal; aparatele si dispozitivele incorporate; bazele de date imense si complexe cunoscute sub numele de “big data”, precum si procesele analitice prin care sunt prelucrate si exploatate datele valoroase din aceste baze de date – sunt niste factori care au schimbat in mod radical natura muncii pe care o depunem si a competitiei de pe piata. Tehnologia are nemaipomenitul potential de a fi motorul unei din ce in ce mai mari prosperitati umane, organizationale si economice. 

Recomandările editorilor