Datele și inteligența artificială se pot combina pentru a realiza lucruri extraordinare, dar roboții nu vor putea niciodată să eclipseze imaginația umană.
Sophia, robotul umanoid extrem de avansat, a fost invitată specială în campania de promovare a unui retailer. „Azi o să fiu gazda show-ului. Ce te-ai gândit, «e femeie, trebuie să gătească». Suntem în 2018, deja” a spus robotul celor doi bărbați prezenți în platoul de filmare în deschiderea show-ului.
Sophia, creaţia unei companii din Hong Kong, poate să poarte conversaţii şi să răspundă la diverse întrebări care i se adresează având nivel de inteligenţă similar cu cel al unui copil de doi ani. Robotul imită, de asemenea, gesturile și expresiile faciale umane.
Andrew Ross Sorkin, jurnalist la CNBC a intervievat-o miercuri despre viitorul inteligenței artificiale, pe Sophia, un robot umanoid, care a fost prezentă la o conferință organizată de Institutul de Investiții în Viitor din Arabia Saudită.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...