Skip to main content

SMARK

    • Chiar totul despre publicitate

      Creația și producția sunt două jumătăți ale unui întreg numit publicitate. Fără producție, creativii ar rămâne doar cu o colecție mai mult sau mai puțin impresionantă de idei mișto păstrate la sertar. La fel cum credința fără fapte este moartă, și creația fără producție nu are valoare și nici viitor. De aceea, de acum încolo IQads e spațiul unde există chiar totul despre publicitate.

    • Cum percep tinerii sistemul actual de învățământ

      Câţi tineri leagă scopul şcolii de crearea unei culturi generale? Când apare nevoia de specializare? Există diferenţe regionale în evaluarea scopului învăţământului? Care sunt pricipalele percepţii şi evaluări ale sistemului de învăţământ din România? Ce viziuni și mecanisme există cu privire la integrarea tinerilor pe piața muncii? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care încearcă să ofere răspunsuri studiul Litteris et Virtuti. Educația prin ochii tinerilor (2012), lansat sub umbrela SMARK Research și primul dintr-o serie de studii realizate de Youth Monitor, care are ca focus percepțiile tinerilor legate de sistemul actual de învățământ.

    • SMARK lansează MkJob

      SMARK, comunitatea profesioniștilor de marketing din România, anunță lansarea MkJob, un instrument de recrutare dedicat companiilor. Seviciul este gândit pentru departamentele de marketing din companiile multinaționale sau din cadrul business-urilor autohtone, prin publicarea de anunțuri de angajare pentru poziții de marketing și domenii conexe pe SMARK.ro/MkJob.

Recomandările editorilor