Skip to main content

planificare strategică

    • Cinci greşeli extrem de grave pe care le comit directorii

      Ne aşteptăm ca un CEO să greşească. Însă sunt unele erori care, pe termen lung, îl vor face să piardă teren în bătălia relaţiilor cu publicul. Relațiile publice necesită planificare strategică şi creativă, ca orice alt domeniu din zona business. Dar, spre deosebire de finanţe sau de cercetare, ca acest PR să funcţioneze are nevoie de directori carismatici, susţine jurnalista şi specialista în PR Jennifer Maloney într-un articol publicat pe site-ul fastcompany. Ea a alcătuit un inventar al erorilor grave comise de directori – fie ei de startup sau de corporaţie -, erori care i-au făcut să piardă teren în bătălia relaţiilor cu publicul.

    • Viziunea pe termen lung nu este specifică managerilor români

      Competenţa de planificare strategică nu pare să fie punctul forte al managerilor români, potrivit rezultatelor obținute de acești în cadrul programului iPlan. Demarat în martie 2011, iPlan este unul dintre cele mai bune programe de training din lume cu ZERO cheltuieli şi se bazează pe cele mai bune instrumente de planificare strategică din lume: Strategic Driver şi Markstrat. 9.400 de manageri s-au înscris în program şi au fost testaţi în prima etapă, de prescreening, cu Strategic Driver.

Recomandările editorilor