osim
-
Avem de trei ori mai puţine brevete ştiinţifice decât acum 100 de ani, iar faţă de perioada comunismului, numărul brevetelor a scăzut la jumătate. Nici la înregistrarea mărcilor nu stăm mai bine. De la an la an, numărul business-urilor cu licență protejată a scăzut puternic. -
De ce trebuie sa ne protejam marcile
Mai devreme sau mai tarziu, criza va fi inlocuita de o noua perioada de acalmie economico-sociala sau chiar de un boom economic, asa ca in orice moment este nevoie ca fiecare companie sa aiba in vedere dezvoltarea afacerilor si produselor/serviciilor furnizate. Altfel spus, perioada actuala este buna pentru crearea unor planuri de afaceri care sa poata fi puse in aplicare intr-un moment mai favorabil. Articolul prezinta aspectele de baza legate de protectia marcilor.
-
Rosu, galben si albastru
Ar trebui sa folosim cat de mult putem din produsele fabricate in tara. Pentru ca fiecare cumparatura ar ajuta cu cate putin economia tarii, care si asa strabate perioada prea bine cunoscuta de toata lumea. A trecut destul de la schimbarea de sistem, asa ca am avut suficient timp sa le incercam pe toate. Este vremea sa devenim nostalgici, sa ne reamintim cum era atunci si sa schimbam ce putem, daca putem, acum.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.