Skip to main content

managementul companiei

    • Experiența oferită clienților face diferența între companiile profitabile și cele cu performanță medie

      Experiența oferită utilizatorilor a devenit noua armă cu care noile companii inovative din America, precum Google, Amazon, Apple, Uber sau Booking, înlocuiesc în topuri jucătorii tradiționali, dar și atuul secret cu care le depășesc în profitabilitate. Managementul experienței clienților a început de curând să apară și în preocupările, pe agenda și organigramele companiilor din România. În weekendul 20-23 mai, Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing au lansat pentru prima dată în România, un program de training și certificare internațională în Customer Experience. 
    • Externalizarea HR: costuri reduse la calculul salariilor

      Cand departamentul de resurse umane nu mai face fata solicitarilor venite din partea managementului companiei exista cel putin doua solutii. Se pot face noi angajari, dar acest lucru este putin probabil, mai ales dupa ce ultimii ani de criza economica au demonstrat ca fluctuatiile de personal nu sunt deloc benefice. Sau se poate apela la externalizarea acestor servicii, acest lucru devenind din ce in ce mai normal in ultimii ani si pentru firmele din Romania.

Recomandările editorilor