Skip to main content

Initiative Media

    • Viitorul pieței de media buying digital - Programmatic Buying

      Initiative Media, parte a grupului Interpublic MediaBrands, prezintă cele mai relevante date legate de evoluția și de dezvoltarea globală a Programmatic Buying, informațiile fiind incluse în “The International State of Programmatic”, cel mai recent studiu realizat de MAGNA GLOBAL, divizia globală de strategie a Interpublic MediaBrands.  

    • Prognoza media pentru anul 2014

      La nivel internațional, se poate observa o evoluție pozitivă a economiei, care se reflectă și în evoluția volumului cheltuielilor de media, realizându-se o creștere cu 3,2% în 2013, comparativ cu 2012. Pentru anul 2014 în plan mondial se așteaptă o continuare a tendinței ascendente, care s-ar putea concretiza într-o creștere de 6,5%, ajungându-se astfel la un volum global de cheltuieli de media de 521,6 miliarde de dolari, cea mai importantă creștere anuală din ultimii 4 ani.

Recomandările editorilor