Social media a devenit locul de unde mai toată lumea își ia știrile. Iar Generația Z, prima crescută pe rețele de socializare, schimbă regulile jocului.
Studiile recente realizate de NN arată că tinerii români din generația Z și din segmentul mai tânăr al generației Y (Millennials) sunt mai interesați de asigurări decât generațiile anterioare și preferă soluții simple, rapide, accesibile digital.
Digitalizarea nu mai ține de opțiuni sau bugete, ci de supraviețuire pe termen lung pentru orice companie care vrea să joace un rol relevant în piață. Iar pentru HR, miza reală nu este licența software,
Tot mai mulți tineri nu se mai raportează la carieră ca la o cursă continuă, fără oprire. În 2025, 1 din 10 americani plănuiește să ia o pauză prelungită de la muncă, o „micro-retragere profesională”
Fie că ești un ONG de media, un influencer sau un brand renumit, ai nevoie de social media. Două tinere Gen Z demontează prejudecățile atașate rolului.
Marcel Ciolacu, premierul României face un „get ready with
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă.
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați.
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților.
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.