Skip to main content

Generatia Millennials

    • Cum se pregătesc liderii încă de pe băncile facultăţii

      O nouă generație va pătrunde treptat pe piața muncii, așa-numita generație Millennials, cea care a crescut odată cu internetul și procesează informația rapid. E formată din tineri creativi, ordonați și proactivi, dar și dornici de flexibilitate în ceea ce privește natura programului și a sarcinilor.
    • 4 lucruri total greşite care se spun despre generaţia Millennials

      Neastâmpăraţi, cred că totul li se cuvine şi leneşi – aşa sunt descrişi adesea tinerii din generaţia Millenials. Însă ideea în sine de a defini un grup atât de vast (termenul e folosit pentru toţi cei născuţi în perioada 1982-2004, din toate culturile şi ţările) e de-a dreptul ridicolă, căci nu-i poţi băga pe toţi în aceeaşi oală, după cum spune o vorbă românească.
    • Cum este motivată noua generaţie şi cât investesc companiile în millennials?

      S-a vorbit foarte mult despre generaţia millennials şi despre schimbările pe care angajatorii ar trebui să le adopte pentru a ţine motivaţia tinerilor la cote maxime. Tehnologia este parte din viaţa lor, îşi doresc diversitate şi libertate de decizie, preferă implicarea în proiecte de scurtă durată, valorizează companiile şi poziţiile care servesc unui scop mai înalt, sunt mult mai atenţi la echilibrul dintre viaţa profesională şi cea personală. Regulile şi structurile rigide nu li se potrivesc, iar angajatorii care adoptă modelul clasic de management par să nu îşi mai înţeleagă co-echipierii mai tineri.

    • Fericirea, așa cum o definesc consumatorii

      Generația Millennials abordează ideea de fericire într-un mod radical diferit de cel al celorlalte generații, determinând implicații profunde asupra marketing-ului de brand. Aceasta e concluzia esențială a ultimului studiu global ZenithOptimedia, rețeaua din care face parte Zenith România, asupra vieții celor din generația Millennials, cei care astăzi sunt între 18 și 34 ani. Studiul e sugestiv intitulat „În căutarea fericirii” (The Pursuit of Happiness).

Recomandările editorilor