Skip to main content

generatia millenials

    • Generaţia millenials, cei mai importanţi clienţi. Ce preferinţe au şi cum îi fidelizezi

      Deşi vremea în care segmentările demografice erau principalul etalon în retail pare că a trecut, pe măsură ce creşte gradul de sofisticare, analiza generaţiilor rămâne în continuare esenţială pentru brandurile din retail, atât online, cât şi offline. Alina Stepan, managing director Ipsos South-East Europe, a analizat preferinţele categoriilor de generaţii active în acest moment în cadrul evenimentului retailArena, scrie WALL-STREET.RO. 
    • Millenialii și managerul: Cine sunt, cum îi recrutăm, cum lucrăm, ce îi inspiră

      Lumea, în general, și mediul de business, în particular, sunt dispuse mai mult ca oricând să înțeleagă generaţia Millenials, să îi integreze și, mai ales, să le valorifice potențialul. Trăim vremuri în care organizațiile nu mai pot să ignore statistici, trenduri și recomandări, iar companiile din România și cei care le conduc încep să conștientizeze și să înțeleagă foarte bine acest lucru. Cum îi recrutăm, cum lucrăm cu ei și, mai ales, cum îi reținem pe tinerii millenials?
    • Tinerii angajaţi nu rămân mai mult de 3 ani într-un loc de muncă. Cum îi pot reţine companiile

      Învaţă repede lucruri noi, pot inova cu ajutorul tehnologiei, sunt curioşi şi creativi, însă în acelaşi timp sunt caracterizaţi că fiind mai superficiali, mai nerăbdători şi mai nestatornici. Este vorba despre angajaţii din generaţia Y, iar comparaţiile sunt făcute cu seniori din generaţiile anterioare. Mădălina Bălan, managing partner Hart, a declarat pentru  WALL-STREET.RO că angajatorii sunt cei care trebuie să se adapteze stilului angajaţilor tineri şi oferă câteva soluţii pentru a-i reţine cât mai mult timp în companii.

Recomandările editorilor