Skip to main content

formula 1

    • Colaborare posibilă datorită unor caracteristici pe care Logitech și McLaren-Honda le împart

      Începând cu prima etapă a noului sezon de Formula 1, din Melbourne, Australia, care a avut loc la finalul săptămânii trecute, branding-ul Logitech va fi prezent pe marginile cockpit-ului monopostului McLaren-Honda MCL32. Parteneriatul se integrează perfect în strategia Logitech pentru unele din segmentele principale ale brand-ului, precum computing, gaming și video.
    • Pirelli va produce anvelope pentru Formula 1, la Slatina

      În următorii şase ani, Grupul Pirelli va investi 200 de milioane de euro în centrul industrial din Slatina, a anunţat compania care a sărbătorit cei zece ani de existenţă pe piaţa din România cu mare fast în prezenţa premierului Dacian Cioloş şi a câtorva oficiali din Guvern. O parte din banii care vor fi investiţi vor proveni din ajutor de stat.  
    • Posta distruge visurile

      O persoana pasionata de Formula 1 nu este aceea pe care o vezi trecand in viteza cu masina pe soselele orasului. Si in nici un caz, baiatul cu cea mai tunata masina din parcare sau cel care isi lustruieste volanul din cinci in cinci minute. Nici cel care participa la cursele ilegale din care se alege doar cu o noapte fierbinte alaturi de cea mai frumoasa fata nu este cineva pasionat de Formula 1. De asemenea, nici cei care stateau intinsi pe canapea duminica dupa-amiaza si il urmareau la televizor pe Michael Schumacher nu intra in categoria aceasta. Pentru ca, nu poti aprecia unul dintre cele mai complexe sporturi din lume fara sa se declanseze in tine un val de revelatii, precum: soselele nu sunt piste, respect viata proprie si a celorlalti, iar creierul, daca este antrenat, da rezultate mai bune decat pumnul.

Recomandările editorilor