Skip to main content

detaliu

    • 5 detalii esențiale la care este atent orice angajator când te intervievează

      Un manager știe exact de ce are nevoie în compania sa, iar experiența l-a învățat să identifice cu ușurință oamenii potriviți pentru un anumit job.


      Selecția candidatului ideal pentru un job nu mai presupune de mult doar un singur interviu și s-a tranformat într-un proces de durată, dar foarte bine structurat pentru a găsi omul potrivit. Candidații sunt trecuți acum prin mai multe filtre, care includ interviuri multiple, atât cu managerul departamentului de HR, cât și cu cel al departamentului pentru care aplică sau cu CEO-ul companiei.
    • Gândim logic sau ne bazăm pe «străinul din noi înșine»!

      De cele mai multe ori credem și acționăm în sensul în care deciziile noastre să fie bine argumentate, bazate pe rațiune, amănunte și detalii care ansamblate într-un puzzle perfect, să ne conducă la o decizie cât mai bună. Avem responsabilitate în organizații și rezultatele deciziilor noastre, cu siguranță, nu sunt o joacă. Dar, cum iau oamenii deciziile și de ce este important să le înțelegem atât modul de gândire dar și nevoia și emoțiile lor.

    • Merită să ai propria afacere? Avantaje și dezavantaje

      Presați de condițiile de angajare și nivelul redus de salarizare din țară, tot mai mulți dintre români încep să pună în practică felurite idei de afaceri. Ne imaginăm „cum ar fi dacă aș face și eu asta?” Ei bine, e timpul să vă spunem că înființarea propriei afaceri nu are numai beneficii.

Recomandările editorilor