Skip to main content

Delia Iliasa

    • „Nu suntem aici pentru un câștig rapid. Am venit să construim un business stabil”

      În viața oamenilor din România, sportul nu are încă un loc bine stabilit. Și asta, în ciuda beneficiilor pe care suntem cu toții conștienți că le are. Nu avem obișnuința de a face sport, iar asta se vede foarte clar din datele celui mai recent sondaj Eurobarometru privind sportul în țările membre ale Uniunii Europene, care arată că 60% dintre români nu fac niciodată sport sau activități fizice. Iar cifrele nu erau mult diferite nici în anul 2010, când unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de fitness din Europa, Groupe Moving Franța, se lansa pe piața din România, unde fitnessul, la acea vreme, era reprezentat de existența câtorva săli în București.
    • A ajuns General Manager într-un domeniu care i se părea o glumă

      Delia Iliasa este, de doi ani și jumătate, General Manager al companiei de fitness Club Moving România, o franciză a Groupe Moving France care a intrat pe piața din România în 2010. Delia a fost cooptată în companie pe poziția de Sales and Marketing Manager pentru clubul deja deschis. Pe măsură ce businessul a început să se dezvolte și s-au deschis cluburi în mai multe orașe din țară (încă trei Club Moving și patru Moving Express), a urcat, natural, pe poziția de Sales and Marketing Manager pe întreg grupul. Ulterior, în 2012, a ajuns în cea mai înaltă funcție a unei companii, cea de General Manager.

Recomandările editorilor