Skip to main content

customer experience

    • De la “customer experience” la “marketing leadership”. Ce e nou în trendurile de carieră de marketing?

      Ce e nou în trendurile de carieră de marketing? De ce ar trebui oamenii de marketing să se specializeze în Customer Experience? De ce încep companiile să se preocupe de managementul experienței clienților? Ce înseamnă cartografierea traseelor de achizițiie ale clienților? Explică într-un interviu Andreea Coca, Digital Integration Lead la Kantar și trainer la Institutul de Marketing, singurul loc din România care oferă și cursuri de marketing acreditate internațional.
    • Toamna se numără noile oportunități de carieră

      Experiența oferită utilizatorilor este noua armă cu care companiile pot păstra profitabil clienți pe termen lung și ca urmare, crește și nevoia de oameni specializați în domeniu. Iar cum toamna se numără noile oportunităţi de carieră, poţi să urmezi cursurile primului training de Customer Experience certificat internaţional din România. Trainingul este organizat de Institutul de Marketing și Oxford College of Marketing.

Recomandările editorilor