Skip to main content

cursuri perfectionare

    • Cum va evolua piața de training din România în 2015




      Companiile care își trimit angajații la cursuri de perfecționare se reîntorc la varianta clasică de pregătire, arată specialiștii din piața românească de training. Anul acesta, managementul proiectelor, finanțele, marketingul și resursele umane sunt principalele domenii în care angajatorii finanțează traininguri pentru angajații lor. Estimată la 15-20 de milioane de euro, piaţa de training din România își continuă ascensiunea după criza economică din anii trecuți.
    • Peste 70% dintre angajaţii IMM-urilor din România nu au participat la niciun curs de perfecţionare în 2010

      În 2010 doar până la 28% dintre reprezentanţii companiilor foarte mici sau de tip IMM au participat la sesiuni de instruire, iar 43% dintre cele la care au fost totuşi prezenţi au avut loc în clasă, implicând costuri suplimentare din partea firmelor, conform unui studiu naţional realizat de Romtelecom, Bluepoint IT Solutions şi OTEAcademy în perioada mai-iunie 2011. 

Recomandările editorilor