Skip to main content

companii tehnologie

    • Avem în faţă un viitor tehnologizat, iar noi părem a fi marii perdanți

      Oare ce ar putea să fie idiot în acest ansamblu, aparent inevitabil, format din dispozitive şi produse conectate între ele, numit Internetul Tuturor Lucrurilor, care se apropie de noi cu repeziciune?

      Ce ar putea să fie idiot? Faptul că și tu, și eu, indiferent de profesie, suntem la fel de vulnerabili. Sau cel puţin am fost făcuţi să credem că suntem: mai lenţi, mai puţin analitici, mai puţin fiabili şi mai predispuşi să ezităm, să fim cuprinşi de emoţii şi „cu mintea în altă parte” decât inteligența artificială.

      Drept urmare, s-ar putea să simțim că zarurile au fost aruncate şi că suntem condamnaţi să mai funcţionăm doar pe termen scurt în această nouă lume a muncii bravă şi mai inteligentă.
    • CIO Council National Conference 2017: cel mai rău lucru pe care îl poţi face este să nu faci nimic!

      CIO Council National Conference 2017. Trăim într-o lume care pare a fi cu susul în jos. Tehnologia aduce o perturbare a tuturor industriilor. Google, companie tehnologică la origini, face maşini fără şofer, fără să fie producător auto. Uber nu are o flota de maşini, dar oferă cel mai mare serviciu de ridesharing. Airbnb e cel mai mare serviciu de închiriere de locuinţe, dar nu deţine nici măcar un bloc de apartamente. Iar exemplele pot continua.

      Aşa că ce trebuie să facă o companie clasică (producătorii tradiţionali sau companii cu tradiţie într-un anumit domeniu)? Care trebuie să fie strategia? E de-ajuns să scoţi capul din apă ca să iei o gură de oxigen sau trebuie să mergi pe val? Ori să schimbi barca?

Recomandările editorilor