Skip to main content

companii profitabile

    • Companiile din România au pierdut 90.000 de salariați în 2016

      Numărul salariațiilor din companiile care au depus situațiile financiare aferente anului 2016 a scăzut cu 90.000 la finalul anului trecut față de anul precedent, de la 4 milioane în anul 2015 la 3,91 milioane anul trecut, se arată într-un studiu Creditinfo, companie specializată în furnizarea produselor și serviciilor de management al riscului comercial. Totul, în contextul în care numărul firmelor care au desfășurat activitate a crescut cu 19.000 față de 2015, ajungând la 556.000. 
    • Experiența oferită clienților face diferența între companiile profitabile și cele cu performanță medie

      Experiența oferită utilizatorilor a devenit noua armă cu care noile companii inovative din America, precum Google, Amazon, Apple, Uber sau Booking, înlocuiesc în topuri jucătorii tradiționali, dar și atuul secret cu care le depășesc în profitabilitate. Managementul experienței clienților a început de curând să apară și în preocupările, pe agenda și organigramele companiilor din România. În weekendul 20-23 mai, Institutul de Marketing si Oxford College of Marketing au lansat pentru prima dată în România, un program de training și certificare internațională în Customer Experience. 

Recomandările editorilor