Chèque Déjeuner România
-
Valoarea tichetelor cadou acordate de către angajatori în primul trimestru al anului 2015 a crescut cu 33%, potrivit unei analize realizate de compania Up România (fosta Cheque Dejeuner România). -
Grupul Chèque Déjeuner îşi schimbă numele
De miercuri, 14 ianuarie, Grupul Chèque Déjeuner își shimbă numele și devine Grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, care, în doar câţiva ani, a trecut de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii, potrivit unui comunicat de presă. -
Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice
În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic.
-
70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor
Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.