Skip to main content

Chèque Déjeuner România

    • Grupul Chèque Déjeuner îşi schimbă numele

      De miercuri, 14 ianuarie, Grupul Chèque Déjeuner își shimbă numele și devine Grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, care, în doar câţiva ani, a trecut de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii, potrivit unui comunicat de presă.
    • Cu ce ochi văd angajatorii tichetele de masă electronice

      În contextul preocupărilor privind introducerea tichetelor de masă în format electronic, Chèque Déjeuner România și GfK România au realizat un studiu calitativ referitor la nivelul de acceptare a instrumentelor electronice de către angajatorii și angajații din România. Realizat în rândul managerilor români care acordă tichete de masă, acesta și-a propus să investigheze cum este perceput noul suport electronic, precum și care sunt avantajele și barierele identificate de angajatorii români în introducerea acestui instrument electronic. 

    • 70% dintre tichetele cadou Chèque Déjeuner România achiziționate de către companii sunt dedicate creșterii vânzărilor

      Un studiu realizat de către Chèque Déjeuner România, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața emitenților de tichete cu valoare, arată că peste 70% dintre tichetele cadou achiziționate de către companiile din România sunt destinate creșterii vânzărilor. Cercetarea realizată pe un eșantion de 500 de companii selectate într-o perioadă de 6 luni a mai relevat faptul că, puţin peste 100.000 lei este valoarea medie a unei comenzi pentru tichete cadou.

Recomandările editorilor