brand awareness
-
Feed-ul meu de Facebook a fost inundat azi de Elon Musk. Șeful companiei Tesla a anunțat că va vinde mașinile exclusiv online. Asta în condițiile în care, până acum, marea majoritate a achizițiilor s-a făcut -
Cum să construieşti o relaţie de durată între brandul tău şi clienţi: 3 valori esenţiale şi un studiu de caz
Campanii de marketing, brand awareness, advertising, toate cu un singur scop: să îţi aducă mai aproape clienţii şi să-i fidelizeze. -
Creşte-ţi brand awareness-ul prin responsabilitate socială
Pe o piaţă în care concurenţa este din ce în ce mai aprigă, iar modalităţile prin care poţi să ieşi în evidenţă sunt tot mai reduse, în condiţiile unor resurse limitate, succesul sau eşecul unei afaceri poate depinde de modul în care alegi să joci toate cărţile pe care le ai la îndemână. O astfel de carte, pe care mulţi antreprenori o au la îndemână, dar nu o folosesc este implicarea companiei în activităţi de responsabilitate socială.
-
Cum să creezi brand awareness în lumea digitală în 3 pași
Cu toții încercăm să profităm de impactul pe care social media l-a căpătat și de faptul ca internetul devine un mediu din ce în ce mai puternic de promovare și interacționare cu clienții. Conform studiului Media Fact Book 2012, digitalul a devenit al doilea mare canal de promovare la care companiile apelează, investițiile totalizând 34 mil. euro. Și atunci ce putem face pentru a crea un brand awareness puternic, care să ne aducă venituri mai mari?
Recomandările editorilor
-
Pluxee și FoodFix lansează „Prânz la Fix”. 22 de rețete gândite pentru prânz create de Chef Cătălin Scărlătescu
Pluxee, lider global în beneficii extrasalariale și soluții pentru implicarea angajaților, împreună cu FoodFix, lansează proiectul „Prânz la Fix”, o inițiativă care conectează valoarea tichetului de masă cu o experiență culinară echilibrată și accesibilă. -
Harta economică a României: Serviciile domină, industria rezistă, forța de muncă scade
Economia României continuă să se restructureze, iar datele oficiale publicate de Institutul Național de Statistică conturează o imagine cu contraste puternice: mai multe companii, dar mai puțini angajați. -
Wizrom Software preia Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane
Wizrom Software, unul dintre liderii locali în dezvoltarea de soluții software pentru business, anunță oficial preluarea companiei Co-Factor, specializată în platforme dedicate performanței organizaționale, comunicării și implicării angajaților. -
Industria outsourcingului în era automatizării: 90% din activitățile de back-office pot fi digitalizate - STUDIU
90% dintre activitățile de back office din industria de externalizare a proceselor de afaceri pot fi acum automatizate, potrivit raportului „Reimagining Business Processes with AI”, lansat de Parseq.