Skip to main content

birou open space

    • Oamenii merg la birou să muncească, forfota din jur e o problemă, dar managerii ignoră asta - Analiză Oxford Economics

      Zgomot și întreruperi: Cum ne concentrăm la locul de muncă? Oxford Economics și Plantronics au intervievat peste 1200 de angajaţi, cu și fără putere de decizie la locul de muncă, pentru a înţelege mai bine oportunităţile și provocările de la birou.

      Rezultatele arată că zgomotul și factorii care distrag atenţia nu sunt doar deranjanţi, ci pot cauza chiar și scăderea productivităţii și a nivelului de satisfacţie. Din păcate, studiul nu cuprinde şi România.
    • Open space sau închis între patru pereţi: Ne influenţează tipul biroului productivitatea?

      Mergi zi de zi la birou şi te aşezi la o masă la care mai lucreză încă trei persoane, iar asta ţi se pare o corvoadă? Sau, din contră, te simţi bine când eşti înconjurat de colegi? Ori eşti închis între patru pereţi şi asta te face să te simţi exclus? Dar poate că visezi un birou numai al tău ca să poţi să-ţi faci treaba în linişte...

      În ultimii ani, tot mai multe firme au decis că biroul să fie un spaţiu deschis, iar angajaţii să fie mai aproape unii de alţii. Unii spun că asta îi face să colaboreze mai bine, alţii au luat decizia din motive de costuri.

Recomandările editorilor