Skip to main content

angajati companii

    • Cum ajungi angajatul lunii

      Când lucrați într-o companie mare este foarte important să vă faceți observat. Dacă nu reușiți să vă faceți bine munca, niciodată nu veți putea să promovați în companie. A ajunge angajatul lunii sau angajatul anului nu este niciodată un lucru ușor de realizat. Este nevoie de o muncă și o dedicare imensă. Dacă depuneți eforturi pentru a atinge perfecţiunea în toate sarcinile, mai devreme sau mai târziu veți primi această onoare la locul de muncă. Iată aici unele dintre cele mai eficiente modalități de a vă ajuta să deveniți angajatul lunii la locul de muncă, potrivit specialiștilor content.wisestep.com
    • Wellbeing la locul de muncă – o modă sau o necesitate?

      În ultimii ani, angajatorii au început să își îndrepte din ce în ce mai mult atenția către motivarea și fidelizarea angajaților. Crearea unui mediu de lucru sănătos, cu relații cordiale între colegi, care să potențeze starea de bine a individului și să reducă nivelul de stres, prin activități de wellbeing, s-a dovedit a fi o măsură ideală pe termen lung. 
    • Studiu: de ce angajații reprezintă cel mai mare pericol pentru securitatea cibernetică a companiilor

      Un studiu realizat de Kaspersky Lab și B2B International arată faptul că angajații ascund incidentele de securitate în 40% din companiile din toată lumea. De asemenea, incidentele de securitate din cadrul companiilor trebuie să fie rezolvate din mai multe direcții, nu doar de departamentul IT. Cercetarea mai arată că 46% dintre breșele de securitate sunt cauzate de angajați.
    • De ce ne-am mutat într-o clădire „verde″

      Companiile devin din ce în ce mai interesate de clădirile „verzi”. Relocările care au avut loc în ultima perioadă nu s-au făcut doar pe ideea mutării într-un spațiu mai generos, care să răspundă nevoilor noi ale firmelor. Alegerea s-a făcut și din motive de responsabilitate socială și de sustenabilitate, pentru că birourile „verzi” oferă un standard internațional recunoscut de calitate a designului și a execuției, și, nu în ultimul rând, datorită costurilor operaționale reduse.
    • Trainingul se transformă sub influența tehnologiei: programul care îi determină pe angajați să muncească și în weekend sau vacanțe

      Angajatii nu mai vor sa invete in sali clasice de traininguri, de pe slide-uri, ci isi doresc experiente cat mai interesante, care sa ii tina cat mai mult in priza. Un program care combina realitatea cu virtualul, prin intermediul gadgeturilor, si transforma sarcinile de serviciu in misiuni recompensate, isi aduce aportul la dezvoltarea abilitatilor angajatilor, cu un cost de pana intr-o suta de euro de persoana, informează wall-street.ro.
    • Tipologii de colegi de serviciu. De ce este bine să te ferești de bârfitori, trădători și îngâmfați. Cum îi recunoști

      Tipologii de colegi. Relațiile cu colegii de muncă pot fi frumoase, dar pot și să îți dea bătăi de cap. Colegii de serviciu fac parte din categoria oamenilor pe care nu-i poți alege, poate doar cu excepția situației în care șeful ești tu, și îi poți hotărî după cum îți dictează plăcerea. În rest, ei există pur și simplu. Într-un exercițiu simpatic, hai să ne imaginăm ce părere au colegii despre noi, cum ne văd ei și, mai ales, cum să le facem față.

Recomandările editorilor