Skip to main content

academia de vanzari

    • Robert Cialdini la festivitatea de absolvire a Academiei de Vânzări Orange

      Un proiect internaţional adaptat exigenţelor locale

      Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al grupului France Telecom implementat în 11 ţări care oferă angajaţilor şi partenerilor posibilitatea ca în urma parcurgerii programelor locale şi a unui examen final să obţină o certificare recunoscută la nivel de grup. Programul integrat a constituit o experienţă de învăţare şi dezvoltare pentru participanţi care, în funcţie de nivelul lor de performanţă curent, cantitativ şi calitativ, au avut de parcurs un traseu de instruire personalizat necesităţilor lor.
       

    • 2 200 de angajaţi şi parteneri Orange au luat parte la cursuri de dezvoltare profesională

      Orange anunţă finalizarea primei ediţii a programului Academia de Vânzări, destinat dezvoltării profesionale a angajaţilor şi partenerilor care lucrează în mod direct cu clienţii companiei. Academia de Vânzări face parte dintr-un proiect internaţional al Grupului France Telecom – Orange în 11 ţări. Implementarea acestei iniţiative în România a presupus o investiţie iniţială de 1 milion de euro şi a vizat 2271 de angajaţi şi parteneri Orange implicaţi direct în relaţia cu clienţii.

Recomandările editorilor