Pentru a scapa de aceasta amenintare, 79% dintre companiile participante la sondaj au declarat ca au trecut la o "supraveghere atenta" a e-mailurilor interne, iar 40% dintre acestea "controleaza" si se straduiesc sa protejeze toate e-mail-urile care ies din companie. De asemenea, 14% dintre companii au spus ca vor investi mai mult in sisteme de protectie si de supravehere a e-mailurilor catre exterior, iar 16% dintre acestea vor sa investeasca in sisteme de control, atat al e-mailurilor interne, cat si al celor externe. Pentru a asigura protectia e-mailurilor care merg catre exterior, multe dintre organizatii utilizeaza sisteme complexe de criptare a mesajelor. Astfel, aceste e-mailuri pot fi citite doar de catre cei care stiu raspunsul unor intrebari-cheie dinainte stabilite. In prezent, marile companii platesc pentru protectia datelor confidentiale sume care ajung la 90.000 de dolari pe an.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Leadership
-
Gențiana Avrigeanu pleacă de la conducerea Camerei de Comerț Elveția-România după 22 de ani
Gențiana Avrigeanu, liderul care a coordonat timp de 22 de ani Camera de Comerț Elveția-România, a plecat de la conducerea organizației. -
Deloitte îl numește pe Răzvan Ungureanu în rolul de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe
Deloitte România îl numește pe Răzvan Ungureanu, Partener Audit cu peste 17 ani de experiență în domeniu, în funcția de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe, din luna decembrie 2025 -
Ioana Nicolaie, scriitoarea care dăruiește cărți și șanse la visare copiilor din medii defavorizate
Din iubire pentru literatură, dar mai ales pentru semeni, a început în urmă cu 7 ani să doteze biblioteci școlare cu volume noi. -
Estera Anghelescu, Kaufland: Generația Z nu mai acceptă joburi doar pentru a avea un loc de muncă, ci caută sens
Tinerii caută joburi care să le ofere sens, dincolo de stabilitate și beneficii financiare, iar acest lucru se aplică inclusiv în domeniul retailului.