Indiferent de business-ul pe care il conduc, de caracteristicile personale sau de modul in care strunesc angajatii, foarte multi manageri comit o serie de greseli comune. Potrivit specialistilor, aceste greseli sunt intalnite la managerii de pe toate nivelurile ierarhice.

Cel mai adesea, managerii gresesc pentru ca:

  • asaza politica companiei inaintea relatiei cu angajatii;
  • blocheaza comunicarea, uitand ca aceasta trebuie sa fie clara si ca nu trebuie sa ramana intrebari fara raspuns;
  • nu traseaza sarcinile de serviciu pentru angajati si nu le spun acestora ce asteptari au de la ei;
  • nu asculta ce au de spus angajatii si nu fac eforturi pentru a intelege nevoile acestora;
  • angajati;
  • ii indeamna la lucru pe angajati fara a le explica procesele si proiectele si nu aloca timp pentru a le spune acestora ce au de facut;
  • se ascund in spatele noii tehnologii, comunica cu angajatii prin e-mail si refuza sa discute direct cu acestia;
  • sunt reticenti la schimbare - schimbarile in mediul de business sunt foarte rapide, iar managerii gresesc prin faptul ca nu sunt flexibili si deschisi la schimbare.