Premier Restaurants România, operatorul restaurantelor McDonald’s în România, demarează o nouă campanie de recrutare la nivel național, inspirată de experiențele oamenilor din restaurantele McDonald’s. Poveștile lor, nu doar cele legate de locul de muncă, dar și cele de după job, au reprezentat punctul de plecare pentru campania McDonald’s este pentru mine (video
și
În cadrul acestei campanii, compania angajează peste 1000 de persoane în toate orașele în care este prezentă, printre care București, Constanța, Brașov, Cluj-Napoca, Timișoara, Oradea, Sibiu sau Iași, inclusiv pentru noile deschideri deja anunțate, precum Zalău.
În ciuda impactului pandemiei asupra industriei, cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din România a investit 31 de milioane de lei în consolidarea prezenței pe piața locală în 2020 și își continuă planurile de dezvoltare anul acesta prin crearea de noi locuri de muncă și extindere.
„Dăm startul unei noi campanii de recrutare, la nivel național, prin care ne dorim să aducem în atenție ce înseamnă jobul la McDonald’s, pornind de la experiențele colegilor noștri, dedicați și curajoși”, a declarat Monica Zdrancota, director de resurse umane, Premier Restaurants România. „Ei au lucrat în această perioadă, în fiecare zi, pentru a primi clienții în siguranță și pentru a veni în sprijinul comunităților locale. Continuăm să oferim oportunități de angajare și dezvoltare profesională pentru un număr mare de candidați, indiferent de experiența lor, procesul de aplicare și intervievare se desfășoară rapid, aceștia urmând să descopere imediat dacă McDonald’s este compania potrivită pentru ei. Avem un program de lucru flexibil și angajăm persoane care pot lucra 4, 6 sau 8 ore, un aspect important pentru cei care au făcut schimbări drastice pentru a se adapta la noua realitate. Viitorii angajați vor găsi la McDonald’s un mediu de lucru sigur, o echipă diversă în care colaborarea este o experiență autentică, iar performanța este încurajată și răsplătită pe măsură.”
Candidații au la dispoziție o ofertă variată de poziții de angajare, printre care: Crew Member, responsabil cu pregătirea produselor sau servirea clienților, Barista la McCafé sau Guest Experience Leader. Cei care își doresc să conducă un restaurant McDonald's pot aplica pentru poziția de Manager Trainee. Angajații McDonald’s beneficiază de un salariu atractiv, tichete de masă, posibilitatea de a-și crește veniturile prin sporuri de noapte și de weekend, precum și programe de recunoaștere și loializare, împreuna cu un parcurs de carieră structurat și posibilitatea de promovare rapidă.
Toate informațiile privind posturile disponibile, procesul de recrutare și beneficiile acordate angajaților McDonald’s sunt disponibile pe site-ul companiei, în secțiunea carieră https://mcdonalds.ro/cariera.
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune.
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească.
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte...
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința