In fiecare an, candidatii intra in competitie atat pentru trofeu, cat si pentru sansa de a-si dezvolta cariera prin dialog si schimb de idei la nivel international. Ei sunt atent selectionati, pe baza contributiei aduse la dezvoltarea sectorului editorial din tara lor si al potentialului de lider in domeniu. In fiecare tara participanta, un comitet national de selectie, compus din reprezentanti ai industriei de carte locala, va efectua selectia candidatilor si va alege finalistii nationali. Data pentru anuntarea castigatorului din fiecare tara este 22 decembrie 2004. In continuare, fiecare finalist national va face o prezentare in fata juriului final, format din personalitati ale industriei editoriale englezesti, in saptamana care preceda Targul de Carte de la Londra, din 13-15 martie 2005. Participantii vor descrie industria de carte locala a tarii lor si aspiratiile personale in domeniu. Castigatorul va primi un premiu de 7.500 de lire sterline si posibilitatea de a-si organiza un stand in cadrul Targului. Colaborarea dintre British Council si Targul de Carte de la Londra urmareste sa promoveze generatia viitoare de lideri din industria internationala de carte. In 2005, cele zece tari care vor participa la competitie sunt Argentina, Bulgaria, Letonia, Liban, Polonia, Romania, Rusia, Africa de Sud, Thailanda si Turcia.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Leadership
-
GRAMPET Group anunță un nou director general pentru filiala din Grecia a Grup Feroviar Român
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român -
Experiențe care schimbă perspective. Cum sprijină Agrii și Asociația Ascendis formarea copiilor din programele World Vision
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a -
Nicoleta Pantea, FAN Courier: Peste cinci ani, angajatul FAN Courier va fi mai conectat, mai bine pregătit și mai apreciat
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea -
Tineri care intervin unde educația nu ajunge | Ideile noilor generații
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința