Cartea familiarizeaza publicul cu o fata mai putin cunoscuta a advertisingului - account planning-ul, fiind prima lucrare dedicata exclusiv acestei discipline controversate. Account planning-ul are ca scop crearea unui advertising care sa suscite reactii favorabile din partea targetului. In timp ce multi se incapataneaza inca sa studieze in amanunt comportamentul consumatorilor, extrapoland tendinte demografice si elaborand tipare comportamentale complexe, Steel propune o abordare a cercetarii consumatorului bazata pe simplitate, observatii de bun simt si creativitate. Autorul prezinta campanii publicitare celebre, pentru a evidentia importanta pe care aceasta disciplina o acorda intelegerii si acceptarii consumatorilor ca parteneri in procesul dezvoltarii advertisingului. Mesajul acestei carti: account planning-ul bine gandit duce la un marketing si un advertising mai bune si mai eficiente, atat pentru agentii, cat si pentru clienti.
Recomandările editorilor
-
Cum detectezi un proces care a fost creat pentru un context care nu mai există în firmă
Unele procese continuă să ruleze în organizații mult după ce motivele pentru care au fost create au dispărut. Contextul se modifică, echipele se schimbă, prioritățile evoluează, însă anumite fluxuri de lucru rămân „agățate” în sistem, ceea ce le face să... -
Producătoarea Ada Solomon este noua președintă a boardului Academiei Europene de Film
Ada Solomon, una dintre cele mai influente figuri ale cinematografiei românești și europene, a fost aleasă președintă a boardului Academiei Europene de Film, în urma votului membrilor instituției pentru mandatul 2026–2027. -
Trenduri pe piața imobiliară din România | Ce spune Bogdan Bălașa, Director General HILS Development
Piața imobiliară din România traversează o perioadă dinamică, în care cererea pentru locuințe eficiente și bine conectate la infrastructura urbană crește constant, iar așteptările clienților și investitorilor evoluează rapid. -
STUDIU: Ascultarea activă a angajaților reduce intenția de plecare și crește implicarea
Echipele în care oamenii se simt văzuți și auziți funcționează mai bine, rămân mai mult timp în companie și generează rezultate superioare. Concluzia apare în studiul aflat la baza indicatorului Net Connected Score.
Leadership
-
Gențiana Avrigeanu pleacă de la conducerea Camerei de Comerț Elveția-România după 22 de ani
Gențiana Avrigeanu, liderul care a coordonat timp de 22 de ani Camera de Comerț Elveția-România, a plecat de la conducerea organizației. -
Deloitte îl numește pe Răzvan Ungureanu în rolul de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe
Deloitte România îl numește pe Răzvan Ungureanu, Partener Audit cu peste 17 ani de experiență în domeniu, în funcția de Partener Coordonator al practicii de Audit și Servicii conexe, din luna decembrie 2025 -
Ioana Nicolaie, scriitoarea care dăruiește cărți și șanse la visare copiilor din medii defavorizate
Din iubire pentru literatură, dar mai ales pentru semeni, a început în urmă cu 7 ani să doteze biblioteci școlare cu volume noi. -
Estera Anghelescu, Kaufland: Generația Z nu mai acceptă joburi doar pentru a avea un loc de muncă, ci caută sens
Tinerii caută joburi care să le ofere sens, dincolo de stabilitate și beneficii financiare, iar acest lucru se aplică inclusiv în domeniul retailului.