In mod firesc, piata muncii a fost in continua schimbare, in sensul ca au inceput sa prevaleze valorile adaugate pe care doar un om le poate aduce intr-o firma in comparatie cu notiuni perimate, cum ar fi "productia de serie" sau banala "forta de munca". Mai mult, presiunea costurilor, necesitatea de a se concentra pe acele valori care fac diferenta si pe competitivitate au produs schimbari structurale in companii, cu o tendinta clara spre o mai mare flexibilitate. Este necesara dobandirea unei mai mari eficiente prin reducerea in acelasi in timp a riscului si, mai mult, prin identificarea unor noi posibilitati de a genera alte resurse umane care sa sprijine investitiile in schimburile tehnologice, investitii indispensabile daca se urmareste obtinerea unor produse si servicii mai atractive pentru consumatorul final. Trebuie sa privim outsourcing-ul ca pe o realitate a timpului nostru, exact cum am accepta ca lumea se invarteste la fel pentru toti, si sa ne familiarizam cu universalitatea ofertei, in sensul ca putem avea in acelasi timp acces la alte piete, asa cum si altii au acces la produsele noastre. In final, va avea castig de cauza cel mai competitiv.
Recomandările editorilor
-
Ce spune ritmul de adopție al unui tool despre cultura organizațională
Când o companie introduce un nou tool, discuția se concentrează, de obicei, pe funcționalități, costuri și eficiență. Dar felul în care echipa îl adoptă dezvăluie ceva mult mai profund: cultura organizațională în acțiune. -
Tristul tigru | Invitație la lectură
Într‑o întâlnire cu cititorii, Neige Sinno a declarat că și‑a scris cartea de memorii, Tristul tigru, ca și cum ar fi moartă și nimeni nu o să o citească. -
Cosmina Noaghea, Union Commonwealth University, SUA: Inteligența artificială și viitorul minții la job | OPINIE
Când ați sunat ultima dată la serviciul cu clienții pentru rezolvarea unei probleme și ați vorbit cu un robot? Ați fost mulțumiți? Oricare ar fi conotația primei situații care vă vine în minte... -
România, blocată în digitalizare: Îi lipsește strategia și leadership-ul politic | RAPORT
Un raport realizat de specialiști din Estonia la inițiativa Edge Institute arată că România are un nivel scăzut de maturitate digitală – doar 3,1 din 10. Documentul evidențiază lipsa unei strategii coerente...
Leadership
-
GRAMPET Group anunță un nou director general pentru filiala din Grecia a Grup Feroviar Român
GRAMPET Group, cel mai mare grup feroviar și operator logistic privat din Europa Centrală și de Sud-Est, anunță numirea lui Klaus Kraetzschmar în funcția de Director General al filialei din Grecia a Grup Feroviar Român -
Experiențe care schimbă perspective. Cum sprijină Agrii și Asociația Ascendis formarea copiilor din programele World Vision
Educația elevilor trebuie să se întâmple și în afara orelor de la clasă. Pentru elevii din programele World Vision România, organizație care sprijină educația copiilor din zone defavorizate, taberele educaționale reprezintă o șansă de a -
Nicoleta Pantea, FAN Courier: Peste cinci ani, angajatul FAN Courier va fi mai conectat, mai bine pregătit și mai apreciat
Tehnologia a schimbat radical modul de lucru în industria curieratului, iar așteptările clienților sunt tot mai mari. Pornind de aici, FAN Courier își construiește strategia de resurse umane pe o convingere clară: oamenii și digitalizarea -
Tineri care intervin unde educația nu ajunge | Ideile noilor generații
Pentru Crina și Bianca, data de 16 martie 2024 a fost un moment important în parcursul celor două eleve de liceu care au fondat clubul de carte The Rory Bookshelf. Era ziua în care conferința