Marketing si strategie comerciala
Livon este un program de invatare accelerata in marketing si strategie comerciala. Acesta ajuta participantii sa inteleaga impactul unei strategii eficiente, coerente si precise de marketing asupra valorii brandului, vanzarilor si profitului.
In cadrul programului, participantii vor putea sa inteleaga cum sa:
- construiasca si sa foloseasca cu impact maxim avantajele competitive;
- construiasca si sa implementeze o strategie comerciala de succes;
- se pozitioneze pe piata si sa se diferentieze de competitie;
- creeze valoare prin branding;
- identifice si sa castige clientii potriviti;
- inteleaga si sa se adapteze mai usor schimbarilor pietei;
- faca cele mai eficiente investitii in activitati de marketing;
- construiasca reteaua de distributie in acord cu cererea pietei;
- defineasca si sustina o propunere de valoare relevanta pentru client;
- adapteze strategia atat la conditii de crestere, cat si de saturare a pietei.
In cadrul simularii, acestia pot experi-menta provocari legate de: evitarea razboiului de preturi prin diferentiere; construirea si sustinerea unei propuneri de valoare relevanta pentru client; dezvoltarea capacitatii de distributie in acord cu cererea clientilor; intelegerea rapida a pietei, analiza studiilor de segmentare si potential; atacarea pozitionarii competitiei; adaptarea strategiei la miscarile competitiei.
Management de proiect
Cayenne este un program de invatare accelerata in managementul proiectelor complexe care ajuta companiile sa:
- pregateasca echipe eficace pentru proiecte complexe;
- asigure intelegerea factorilor cheie de succes pentru fiecare proiect in parte;
- gestioneze resursele limitate pentru a crea cea mai mare valoare posibila;
- genereze un comportament proactiv intre membrii echipei;
- imbunatateasca implicarea si dedicarea angajatilor;
- genereze o atmosfera optima pentru debutul proiectului;
- asigure succesul unui proiect viitor.
Prin acest program, echipe multi-departamentale vor fi pregatite sa conduca cu succes proiecte complexe in conditii de schimbare, rezistenta, lipsa de comunicare si resurse limitate.
In urma derularii acestui program, rezultatele asteptate sunt: intelegerea factorilor-cheie de succes in conducerea proiectelor; dezvoltarea capacitatii de a raspunde eficient la diversele provocari; cresterea capacitatii de a anticipa provocarile ulterioare; asimilarea instrumentelor folosite in conducerea proiectelor; cresterea abilitatii de a conduce oamenii, dar si schimbarea si dezvoltarea capacitatii de influentare pozitiva.
Management strategic
O simulare de afaceri dezvoltata pentru toti factorii de decizie din companiile de top, Tango este construita dupa mecanismele din piata reala.
Un program experiential de invatare accelerata in management strategic, aceasta simulare ofera o experienta reala de business si trateaza urmatoarele subiecte:
- cresterea valorii companiei prin gestionarea atat a activelor tangibile, cat si a valorii create prin imagine, competenta oamenilor sau inteligenta organizatiei;
- dezvoltarea si implementarea unei viziuni strategice si a unui plan de actiune ferm si coerent;
- batalia pentru oameni de valoare si clienti potriviti;
- turnaround-ul companiei si operatiuni de fuziuni si achizitii;
- riscul de faliment, de neplata sau de sufocare din lipsa de lichiditati;
- pozitionarea pe piata si diferentierea fata de competitie;
- motivarea, implicarea, retinerea oamenilor si cresterea competentelor lor;
- gestiunea financiara complexa, bugetarea si executia.
In cadrul programului, participantii experimenteaza si invata cum sa formuleze si sa implementeze strategii de afaceri care aliniaza cerintele clientilor la asteptarile angajatilor, descoperind sinergia dintre cele doua entitati. De asemenea, participantii pot experimenta cresterea cu resurse putine, lupta pentru pozitionare si cota de piata, cresterea valorii de piata, dar si... faliment, plan de afaceri de redresare, fuziune sau achizitie.