
Astfel, pe 15 noiembrie întreaga industrie de e-commerce și marketing online are parte de GPeC Special Day – o zi unică în cadrul căreia doar 4 speakeri internaționali premium urcă pe scena GPeC: Neil Patel, Amy Harrison, Cyrus Shepard și Sam Mallikarjunan (HubSpot).
Totul despre cum să vinzi în afara granițelor țării
Una din noutățile pregătite de organizatori la GPeC SUMMIT este GPeC RED – Regional Expansion Debate, prima dezbatere cu cele mai importante personalități ale comerțului online din regiune, menită să aducă magazinelor online românești o radiografie la zi a pieței de e-commerce la nivel european și oportunitățile de extindere regională.
“Tot mai multe magazine online românești vor să își extindă operațiunile în alte țări pentru că oportunitățile de a accesa un public nou și de a lărgi baza de potențiali clienți sunt uriașe. De aceea, reunim la aceeași masă reprezentanții celor mai importante companii și Asociații E-Commerce din regiune, cu scopul de a afla care este situația piețelor din jur, ce se cumpără, care este valoarea coșului mediu, ce verticale de piață nu sunt încă acoperite, care sunt particularitățile de consum în fiecare piață etc. tocmai pentru a înlesni tranzacționarea cross-border. E-Commerce nu ține cont de limitele geografice.”, explică Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
GPeC RED va avea loc în cadrul GPeC SUMMIT, în ziua de 14 noiembrie, iar la dezbatere sunt invitate persoanele cheie din țările cu creștere semnificativă în e-commerce: Zoltán Ormos (Ungaria), Justyna Skorupska (Polonia), Stephan Grad (Austria), Simona Kijonková (Cehia), iar lista nu se oprește aici, potrivit organizatorilor.
Informații actualizate permanent despre GPeC SUMMIT pot fi regăsite pe website-ul: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/