La fiecare zece apeluri efectuate in retea, Connex va investi un cent pentru sprijinirea a trei domenii pe care studiile de piata efectuate de companie le-au identificat ca fiind importante, atat la nivel local, cat si national. Cele trei domenii sunt "Invatamantul romanesc", "Restaurarea monumentelor romanesti" si "O Romanie mai curata". Noutatea acestui program consta in faptul ca ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima optiunea: "Pana la sfarsitul lunii februarie, clientii Connex sunt invitati sa ne spuna care este cel mai important domeniu pentru regiunea lor, prin apelarea gratuita a numarului *111, sau vizitand http:// www. connex.ro/pentruviitor", precizeaza Lidia Solomon, Director de Relatii Publice la Connex. "Dupa centralizarea raspunsurilor, Connex va incepe sa aloce fonduri pentru proiectele regionale si nationale care raspund nevoilor comunitatii." Conform estimarilor lui Ken Campbell, Vice Presedinte de Marketing la Connex, programul va colecta sapte milioane de dolari pana la sfarsitul anului 2007. Pe langa "Connex pentru Viitor", compania va continua sa desfasoare activitati de caritate prin Fundatia Connex, ale carei fonduri sunt destinate programelor de sprijinire a copiilor, tinerelor mame si persoanelor varstnice.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.
Leadership
-
Schimbare la vârful celebrei case de modă Balmain. Cine pleacă din companie
Casa de modă franceză Balmain anunță încheierea colaborării cu directorul său creativ, Olivier Rousteing. -
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.