Charles Handy spunea ca traim "epoca iratiunii", - aflati printre oameni nerezonabili, dispusi sa rastoarne caile conventionale de a face business. Chiar si asa, numarul companiilor care ofera cu adevarat servicii de calitate este inca mic. Mai degraba tinem minte numarul mare de servicii "catastrofale" pe care le intalnim in viata, decat experientele placute avute cu servicii si produse. Si pentru ca lucrurile se schimba mai repede si noile tehnologii ne permit sa facem mai multe operatiuni intr-un timp mai scurt, a sosit momentul ca unele companii sa se intoarca la valorile fundamentale ale servirii clientului. Invinuirea crizei economice si gasirea continua de justificari nu reprezinta o cale potrivita pentru companiile orientate catre dezvoltare si progres. Succesul, potrivit autorului, trebuie creat prin intermediul elementelor pe care le poti controla. Pe parcursul cartii sunt prezentate si "legile lui Daffy"- create pe baza experientelor autorului si a colaborarilor cu diverse companii. Chiar daca unele concepte par simple cand le auzim sau citim, implementarea si functionarea lor intr-o organizatie reprezinta partea cea mai dificila. Stiu ca nu spun o noutate, dar poate daca avem una dintre legi in minte, respectiv "Schimbarea este continua", drumul o sa ni se para mai usor.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Cris-Tim
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.