In fiecare an, candidatii intra in competitie atat pentru trofeu, cat si pentru sansa de a-si dezvolta cariera prin dialog si schimb de idei la nivel international. Ei sunt atent selectionati, pe baza contributiei aduse la dezvoltarea sectorului editorial din tara lor si al potentialului de lider in domeniu. In fiecare tara participanta, un comitet national de selectie, compus din reprezentanti ai industriei de carte locala, va efectua selectia candidatilor si va alege finalistii nationali. Data pentru anuntarea castigatorului din fiecare tara este 22 decembrie 2004. In continuare, fiecare finalist national va face o prezentare in fata juriului final, format din personalitati ale industriei editoriale englezesti, in saptamana care preceda Targul de Carte de la Londra, din 13-15 martie 2005. Participantii vor descrie industria de carte locala a tarii lor si aspiratiile personale in domeniu. Castigatorul va primi un premiu de 7.500 de lire sterline si posibilitatea de a-si organiza un stand in cadrul Targului. Colaborarea dintre British Council si Targul de Carte de la Londra urmareste sa promoveze generatia viitoare de lideri din industria internationala de carte. In 2005, cele zece tari care vor participa la competitie sunt Argentina, Bulgaria, Letonia, Liban, Polonia, Romania, Rusia, Africa de Sud, Thailanda si Turcia.
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Cris-Tim
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.