In cadrul evenimentului, peste 150 de persoane, manageri si antreprenori au luat contact cu cele mai bune practici, instrumente si solutii concrete de lucru cu informatia. Pe parcursul evenimentului s-au formulat raspunsuri la intrebari de actualitate, deopotriva pentru manageri, antreprenori, angajati si mediul universitar. Trainerii si consultantii IntellCompetitiv au aratat cum se masoara si care este de fapt valoarea informatiilor intr-o afacere, cum se dezvolta comportamentul de jucator proactiv si agil in piata si care sunt cele mai eficiente proceduri si instrumente pentru a obtine si utiliza sistematic informatii relevante. Participantilor la eveniment li s-a explicat ca sporirea competitivitatii companiilor romanesti, implicit a capacitatii acestora de a face fata presiunilor concurentiale, necesita, dincolo de o viziune clara, executia ireprosabila a unei strategii competitive, executie bazata pe un sistem operational de intelligence si avertizare timpurie.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.
Leadership
-
Schimbare la vârful celebrei case de modă Balmain. Cine pleacă din companie
Casa de modă franceză Balmain anunță încheierea colaborării cu directorul său creativ, Olivier Rousteing. -
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.