- Premiul pentru cel mai bun grupaj de stiri - Ileana Firtulescu, Alpha TV Petrosani
- Premiul pentru cea mai buna ancheta - Alpha TV Alba Iulia pentru productiile "Buciumul de aur" si "Arme albe pentru bani negri"
- Premiul pentru cel mai bun videoclip muzical - Rofilco Film Iasi pentru productia "VIP"
- Premiul pentru cel mai bun videoclip publicitar - Rofilco Film pentru productia "Pita"
- Premiul pentru cel mai bun site Web - Radu Ceuca (Simeria) pentru site-ul Novocaine GFX.com
- Premiul pentru cea mai buna creatie multimedia - CD de prezentare - Rompress si Mediabiz pentru CD-ul "Uniunea Europeana pe intelesul tuturor" si Rofilco Film Iasi pentru "Universitatea Alexandru Ioan Cuza".
- Premiul pentru cea mai buna imagine TV - Marius Danci, TVR Timisoara, pentru productiile "Popa Sasilor" si "Frontiera din fiecare".
- Premiul pentru cel mai bun reportaj TV - Carmen Olaru, TVR Iasi, pentru productiile "Finii de la Sucevita" si "Lagarul de dincolo de lagar"
- Premiul pentru cel mai bun documentar - Cosmin Jitariuc, TVR Timisoara, pentru productia "Frontiera din fiecare"
- Premiul pentru cea mai buna productie de divertisment - "Slatina alegatoare", produs de Atelierul de creatie video Slatina
- Premiul pentru cel mai bun scenariu - Radu Balas, Studio X Targu Mures pentru productia "Soah"
- Premiul pentru contributia la protejarea naturii - "Fumul" de Diana Trocmaier, TVR Timisoara
- Marele premiu Simfest 2004 - Ionut Dragotesc, Alpha TV Petrosani, pentru productia "Patratul rosu".
Recomandările editorilor
-
Cristian Gulicska, Autoliv: Românii sunt dispuși să facă un pas lateral sau chiar înapoi pentru a urca în carieră
Dincolo de clișeul hărniciei, există un motor mult mai puternic care definește angajatul român: ambiția de a nu sta pe loc. Aceasta este concluzia lui Cristian Gulicska, director operațional la Autoliv România. -
Ramona Porca, Schaeffler România: Generația Z nu mai separă tehnologia de viața de zi cu zi
Cum convingi un nativ digital să îmbrățișeze o carieră în industrie? Răspunsul Schaeffler România este să le schimbi complet percepția asupra a ceea ce înseamnă o fabrică modernă. -
Testul de foc al HR-ilor: evaluarea posturilor | ANALIZĂ
Cât „valoreazǎ” un angajat pe piața muncii? Care sunt criteriile dupǎ care se stabilesc salariile şi beneficiile într-o companie? Cum se poate asigura un lider din departamentul de resurse umane cǎ existǎ echitate în salarizarea angajaților din companie. -
BEST EMPLOYER FEST 2025. Bianca Chera: Ne așteptăm la o evoluție legislativă în zona prevenirii sindromului de burnout
Pe 12 noiembrie 2025, la București, revista Cariere organizează BEST EMPLOYER FEST – Noi tendințe în companii, noi obiceiuri ale angajaților, un eveniment dedicat împărtășirii celor mai bune practici în îmbunătățirea experienței angajaților.
Leadership
-
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est. -
Cum conduci un ONG când pornești de la zero și ajungi să sprijini anual peste 1.300 de copii
Leadership în doi, pandemie, apoi un switch de roluri. Cătălina Rață povestește cum a preluat frâiele UiPath Foundation în plin proces de creștere. -
Articol susținut de ASCENDISDin Oxford, pentru România. Ștefan Dascălu, cercetătorul care înfruntă virusurile, impostura și dezinformarea
În 2015, Ștefan Dascălu a absolvit liceul și a plecat spre unul dintre cele mai prestigioase locuri de pe harta lumii academice: Universitatea Oxford. Acolo avea să devină cercetător în imunologie și, ani mai târziu, o voce puternică în lupta cu un alt tip de virus: dezinformarea. -
Poveste de brand: De la ce vine numele Cris-Tim
În spatele fiecărui brand puternic există, de regulă, o poveste care transcende cifrele și bilanțurile. În cazul Cris-Tim, acea poveste începe cu două nume: Cristina și Radu Timiș.