Participantii la curs pot afla ce asteptari trebuie sa aiba de la un specialist in relatii publice sau de la agentia cu care colaboreaza; ce directie strategica trebuie sa aiba comunicarea organizationala; cum pot folosi activitatea de PR pentru a apara cat mai bine interesele companiei; cum pot promova imaginea organizatiei prin toate mijloacele specifice PR. Primul modul "PR pentru manageri" se va desfasura intre 23 mai si 13 iunie si va aborda teme precum: Relatiile Publice si Modelul de Business al unei organizatii; Rolul PR-ului intr-o organizatie; Cand incepe activitatea de PR pentru o organizatie?; Etica si PR-ul, Etica in PR; Strategia de PR si evaluarea ei. Cel de-al doilea modul se numeste "Managementul comunicarii in situatii de criza" si va avea loc in perioada 20 iunie - 11 iulie. Tematica acestui modul va cuprinde: Managementul Crizei; Relatia cu stakeholder-ii; Relatia cu mass media in situatii de criza; Purtatorul de mesaj in situatii de criza; Simulare interviu filmat pe studiul de caz din sesiunea anterioara.
Recomandările editorilor
-
Holcim obține finanțare pentru captarea și stocarea în subteran a dioxidului de carbon din producția de ciment și var
Compania Holcim anunță că proiectul CCS Holcim România – Carbon Hub CPT01 a fost selectat pentru finanțare de către Fondul de Inovare al Uniunii Europene. -
Cum alegi o singură prioritate într-o săptămână cu 14 direcții
E mijlocul săptămânii și lista de sarcini nu s-a micșorat, ci s-a extins. Proiectele urgente s-au înmulțit, termenele s-au apropiat, iar calendarul arată mai plin decât la începutul săptămânii. În teorie, totul e sub control. -
Black Friday 2025: 1 din 7 români pregătește bugete de peste 5.000 de lei. Care va fi cel mai căutat produs
Black Friday rămâne unul dintre cele mai așteptate evenimente comerciale din România, cu o notorietate de peste 90%, arată studiul realizat de Kantar România în perioada premergătoare ediției 2025. -
Analiză cu prea multe date: Cum decizi ce scoți din dashboard, nu ce mai adaugi
Dashboard-urile de raportare au devenit un reflex în aproape orice companie. Toată lumea vrea „vizibilitate”, „claritate” și „date în timp real”. Și nu e un lucru rău. Problema apare când acestea devin tot mai aglomerate.
Leadership
-
Schimbare la vârful celebrei case de modă Balmain. Cine pleacă din companie
Casa de modă franceză Balmain anunță încheierea colaborării cu directorul său creativ, Olivier Rousteing. -
Camelia Ene este noul General Manager al companiei Sika România
Grupul Sika, lider global în domeniul soluțiilor chimice pentru construcții, a anunțat numirea Cameliei Ene în funcția de General Manager Sika România & Adeplast, începând cu luna noiembrie 2025. -
Hribi, miere, fragi, trufe, brânză, bere. Sau rețetar pentru Parcul Național Munții Făgăraș
Puțini s-ar gândi că pentru desemnarea unui nou parc național în România ar trebui să treci și prin bucătăria satelor de munte. Și totuși, în Munții Făgăraș, tocmai hrana a devenit puntea dintre oameni și natură, dintre tradiții și viitor. -
Somfy anunță numirea unui nou Managing Director pentru Europa de Est
Compania specializată în soluții de automatizare pentru locuințe și clădiri Somfy anunță numirea Małgorzatei Jasińska în funcția de Managing Director pentru Europa de Est.